Dopparedan´

God Jul på er allesammans!

Igår flängde jag som en tok fram o tillbaka i affärer, först gick jag ut med hunden till vårat utlämningsställe för paket, skulle hämta ut ett som farsan hade skickat. Sen hem o lämna jycken, tillbaka till centrum för o handla lite käk tills idag. Blev rätt mkt, iaf en hel pappkasse o som tur är tog jag en extra påse för halvvägs hem så gick pappkassen av på mitten o allt innehåll ramla ut på gatan. KUL! :/ så fick packa om allt i plastkassen, 30m längre fram så gick även den av på mitten, så fick springa hem o hämta en ny påse. Drygt!... 
 
Klädde på Wiggo o drog till stan, handlade en tröja till älskling o några öl till mig, skulle egentligen köpt en skjorta också men hittade ingen snygg.
  Gick förbi hemköp o handlade lite mer mat osv. innan jag o lillen åkte hem för o ha uppesittarkväll.

Just det, jag hjälpte en brevbärare med hans bil också, den hade fastnat i snön och för den goda gärningen blev man ju som sagt belönad med en helvetes hemfärd från affären med trasiga kassar :/ men de var det värt, för ingen annan stannade för o hjälpa den stackars karln som stod o slet som ett djur för o få loss bilen, han såg riktigt tacksam ut för att nån stannade o hjälpte honom. =)

Grattis till svärfar som fyllde år i förrgår! lite sent men bättre sent än aldrig :p hoppas din dag var trevlig! hipp hipp hurra hurra...


Snart blir det julgröt! ta hand om er!

Over and out!

Kommentarer
Postat av: Andreas

Nä, jag väntade mig inte nåt masterpiece. Men 1an var ju kung när jag var liten och hade hoppats på MINST samma standard, men den här var sååååååå jävla långt under den standarden.

2010-01-05 @ 03:50:13
URL: http://andreashyllman.wordpress.com
Postat av: stine - pokerfru & mamma till Wiggo

åhh va kul med arbetsintevju.. har försökt att ringa dig men de går inte?

vi saknar dig Wiggo har blivit busigare än någonsin! han sover i vårat rum nu, jag är helt slut och trött som fasen, så ja ska nog sova bort helgen när du kommer hem ;) haha puss älskar dig!

2010-01-11 @ 22:09:05
URL: http://pokerfrugan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0