I huvudet på Wiggo!

Måjån måjån! har varit upp med pappa och lekt lite. Min boll jag fick i min julkalender häromdagen är jätterolig, den låter så roligt (fjång fjong, ungefär) :) sen så gillar jag kartongen den låg i, nästan lika mycket hihi.
  Börjar känna mig frisk nu också, inte lika många prickar kvar nu och min hosta och sura uppstötningar börjar försvinna de med. 
 
Efter att jag lekt ett tag på morgonen så blev jag nattad, sov nån timme innan jag vaknade o skrek på pappa att jag hade en rolig present till honom i min blöja. Så han fick byta och efter det så var det dags för lite lek igen, sen var det grötdax. Var riktigt hungrig o åt upp allt snabbt, blev trött igen efter gröten så nu ska jag sova o snutta nappen.

Hörs sen mina vänner!

PS. Vill bara visa en bild på när min farfar, bonusfarmor & gammelfarmor var o hälsade på och träffade mig för första gången. Dom var så glada över att träffa mig o dom var jättesnälla :-)


 

Kommentarer
Postat av: stine - pokerfru & mamma till Wiggo

hehe låter som om Wiggo haft det kul :)

fina bilder!!

2009-12-09 @ 12:00:23
URL: http://pokerfrugan.blogg.se/
Postat av: Andreas

Kul! Skönt att du inte bara har en massa reklam och tävlingar överallt. Hah!

2009-12-09 @ 18:21:39
URL: http://andreashyllman.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0