I huvudet på Wiggo!

Gokväll! idag har jag åkt i min sköna vagn, pappa och farmor tog med mig till centrum, där dom köpte mat till mig, sen stannade dom vid fiket och köpte några bakelser till kaffet hemma.
  Farmor bär runt på mig hela tiden när hon är här och hälsar på. Hon är rolig, för hon pratar så kul med mig :)

Jag fick presenter idag också! ett par coola jeans, en häftig t-shirt och en rolig bok i plast.
 
Efter att jag blivit matad och pappa o farmor ätit klart så badade jag i min balja, då fick jag min nya bok att leka o plaska med. Jag älskar att bada, det är nog det roligaste jag vet.

Nu är det snart dax för mig att sova, nu är jag jättetrött. Men först krypa omkring lite.

Hejdå så länge.

/Wiggo

Kommentarer
Postat av: stine - pokerfru & mamma till Wiggo

va roligt det lät som om ni haft en bra dag!

2009-12-02 @ 20:16:45
URL: http://pokerfrugan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0