Jäkla djur!

Jag kan störa mig på dom, speciellt på Milton, han är en riktig bushund, otroligt ouppfostrad, men ändå så mysig, blir alltid så glad när man kommer hem, hoppar upp på en och vill slicka en i ansiktet o visa att han har saknat en, viftar på svansen så hårt o snabbt att jag ibland tror den ska flyga av eller gå ur led. :p Mille älskar att krypa in under mitt täcke när jag ska gå o lägga mig, han älskar att sno mat när man är ouppmärksam, älskar att ligga i ens knä o mysa in sig.
   När man är ute och går med honom så ska det luktas vid varje lyktstolpe, skällas eller busa med varje mötande hund och ibland även rulla sig i nån bajshög. Ja, ibland går han mig på nerverna, men så kommer han och lägger huvudet på mitt knä och tittar mig i ögonen med sina stora mörka och lite ledsamma ögon, då försvinner all irritation och jag känner bara att jag tycker så mycket om min hund...


Min katt är speciell hon med, så fort det kommer nån ny människa hit så är det precis som att man bara hittar på att man har en katt, för inte syns hon till då inte. Men sen så fort "främlingarna" har gett sig av, då kommer Zelda fram och stryker sig mot ens ben. Undrar varför hon är så skygg mot nytt folk, hon är oftast så mysig mot mig o Stine, ligger o spinner bredvid en i sängen och hoppar upp o tigger lite mat när man har tagit fram något som luktar gott.
 Sånt gillar hon. men hon är rätt så rädd för många saker, vet inte varför.

Aaa konstiga djur vi har ;p

(Klicka för att förstora bilderna)


    
          Mille                                             Wiggo & Mille                             Zelda

Kommentarer
Postat av: stine - pokerfru & mamma till Wiggo

älskar mina djur <3

2009-12-08 @ 09:13:35
URL: http://pokerfrugan.blogg.se/
Postat av: be@uty

de va så lilte så =))

jo det är en husky

alaskan husky...

hon e jätte vacker å ståtlig.

3 år gammal

2009-12-08 @ 22:34:25
URL: http://ipsi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0