Min son, munfisarn!

GO´MÖRRA GO´MÖRRA!

Har varit uppe och lekt med Wiggo ett tag nu, han kryper fram snabbt som s*tan, måste verkligen hålla extra mycket koll på honom nu, för då när han kan ta sig fram hyffsat bra och snabbt så har jag märkt att han även älskar att hitta på hyss, som att dra i sladdar och försöka äta på dom, välta ner saker som står framme, som ett glas fullt med julmust tex.

Och han har kunnat göra små ljud med munnen ett ganska bra tag nu, men det har bara låtit som ett sött och oskyldigt litet fisljud. Nu dom senaste dagarna har han dock börjat testa gränserna på sina lungor på riktigt, får fram ett JÄKLA ljud, lååångt och högt! nu låter det inte så oskyldigt längre, snarare som en gubbfis, högt, smattrande och lite kladdigt och blött ljud. haha han är rolig, min son :-)

 


Kommentarer
Postat av: Lena

Min lilla gullis. Saknar han farmor? Klart han gör. Pussa på honom från mig.

2009-12-05 @ 11:05:35
Postat av: anna

känner igen de där ;)

teo va likadan. först va han lugn men sen när han väl kom på kryptekniken så käka han på allt som han kom åt.

2009-12-05 @ 12:29:38
URL: http://tjallmoanna.blogg.se/
Postat av: stine - pokerfru & mamma till Wiggo

hahaha våran son :)

2009-12-05 @ 13:12:02
URL: http://pokerfrugan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0