Mys

Igår natt så var Wiggo inte alls nöjd, han vaknade upp jätteledsen och ville inte somna om. Jag tog upp honom och gav honom välling, sen så satt vi i soffan och kollade på en skön serie på min dator "Arrested Development", Wiggo verkade gilla serien nästan lika mkt som jag hehe. 
  Efter att ha suttit o kollat ett tag så blev lillgrabben lite kinkig igen så vi satte oss på golvet o lekte med några leksaker ett tag. Men tillslut så dög inte ens leksakerna så då kom en yrvaken Stine ut från sovrummet och hjälpte till. Då bestämde sig Wiggo för att jäklas lite extra så han öppnade munnen och ut kom en kaskadspya, så det var bara till att bada lillskiten hehe

Efter badet så somnade han tillslut i min famn och låg där i 1-2 timmar medans jag låg i soffan o fortsatte se serien.
  Det var hur mysigt som helst, höra hans små andetag o höra nappljuden när han sög på den. Det var längesen Wiggo somnade i min famn, senast de hände så var han spädbarn.


Älskar dig Wiggo, det finns ingen finare än du! (K)


Kommentarer
Postat av: Tessah

Ja den var riktigt smarrig :)



jätte söt son du har :P



ha en bra dag.

2009-12-18 @ 09:52:42
URL: http://tessah.blogg.se/
Postat av: stine - pokerfru & mamma till Wiggo

åh va fint det lät.. våran lilla skrutt!!

2009-12-18 @ 11:18:06
URL: http://pokerfrugan.blogg.se/
Postat av: Lena

charmtroll

2009-12-18 @ 19:38:07
Postat av: Bögjävel

Hej! Fin design :D

2009-12-19 @ 16:00:30
URL: http://mmorganwahlundd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0