Promenad

Var ute på förmiddagen med Andreas, hans son och min hund Mille. Gick i skogen ett tag och sen hem till A, där drack vi kaffe o lirade lite UFC på hans Xbox, jag fick som vanligt tokmycket med stryk, men nån dag du Andreas, nån dag så kommer jag att äga dig på UFC, vänta du bara mohaha ;)
 
Efter att vi hade lirat ett tag så kom As fru hem, hon ställde sig o fixa käk på direkten, varm smörgåstårta som jag hade turen att få smaka. Fy s*tan så gott det var. Det var hönekaka, tonfisk, ananas, tomater o någon god sörja i :p de måste jag göra här hemma nån dag.
  Efter käket så fick jag lite mer stryk i UFC, sen fick jag nog o gick hem till min fru o sjukling. Han hade visst inte velat sova något medans jag var ute så jag matade honom med lite gröt, sen la jag honom i sin säng, pussade honom godnatt och han somna som en stock =)

Nu ska jag se på "Mamma till en mördare", vi hörs, ha en trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: stine - pokerfru & mamma till Wiggo

Annika är alltid så duktig!

2009-12-07 @ 23:26:58
URL: http://pokerfrugan.blogg.se/
Postat av: Andreas

Mm, hon är världens bästa fru. Ho e bra på allt man kan önska sig, precis som en fru ska va :)



jag längtar redan till den där vackra dan chris. Så jag får lite motstånd hehe /Tölp3000

2009-12-08 @ 01:25:19
URL: http://andreashyllman.wordpress.com
Postat av: Annika

Haha, tack chris. Den där röran var bara ingredienserna du nämnde blandat med creme fraiche. Lager 1: purjo, ananas, creme fraiche. Lager 2; stekt gul lök, tonfisk, creme fraiche. Topping: Creme fraiche, ananas, tomat och riven ost. I 200 grader 15 min. Superlätt ju =)

2009-12-08 @ 09:14:14
URL: http://wilanand.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0