I huvudet på Wiggo!

Idag har jag nästan kommit på hur jag ska göra för att ta mig fram i riktig krypställning. Jag klarade ta mig fram några decimeter innan jag blev för trött i armarna och benen och började ta mig fram ålandes istället. Mamma och pappa blev så stolta över mig så de kramade o pussade mig massor.
  Jag fick en ny gröt idag, det var risgröt som smakade banan och persika, den kladdade jag i mig snabbt, sen blev jag så trött så pappa la mig i sängen och jag somnade så fort jag landade med huvudet på kudden. Jag vaknade på bra humör, men blev lite chockad när jag såg mamma och pappa stå och se läskiga ut vid min säng. Blev uppburen till stora sängen där jag fick välling. Sen låg vi alla tre och busade ett tag.
  Nu är jag trött igen, så nu ska jag sova, godnatt.

Vi hörs senare, kompisar!

/Wiggo



Kommentarer
Postat av: Lena

Gulleplutt. Snart kommer farmor o gosar med dig. Längtar.

2009-11-28 @ 23:45:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0