slappardag

Idag väckte frugan mig och sa, går du och köper lite blommor o pyssel till mig så får du sova så länge du vill sen. Jag nappade på förslaget och stack iväg till affären, sen när jag kom hem igen så gick jag direkt och la mig o vaknade runt 5-tiden, helt kolsvart ute, deprimerande. :/

   Sen så stack jag o brorsan iväg och hämtade hem lite thaimat, riktigt mumma det :) 

   Lekte lite med Wiggo innan jag gav honom kvällsmat o la honom.

   Just nu så sitter jag och kollar på när brorsan lirar söndagsmiljonen på pokerstars, hoppas det går bra för honom. Ingen jä*la badbeat som man annars så ofta blir på stars :S 
   Cola, chips o nån film blir det nog senare ikväll, kanske "Flickan som lekte med elden", gillade 1an i serien väldigt mycket, så hoppas den här håller samma klass.



Kommentarer
Postat av: Lena

Det var ljust på dan

2009-11-29 @ 23:20:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0