Bus!

Nu har jag och Wiggo varit uppe och lekt i några timmar! har märkt att Wiggo tycker det är hur kul som helst när jag ligger på golvet och tittar på honom när han kryper runt, han hoppar runt, skrattar och kryper snabbt till mig, kryper iväg igen, hoppar omkring, skrattar och kryper snabbt till mig igen. =)
 Hans tänder har växt ut riktigt mycket nu, inga nya på uppgång dock, inte vad jag känt iallafall! men det ser så gulligt ut med dom två tänderna han har, stor pojke börjar han bli! tiden går så snabbt, Wiggo är redan 8 månader.
 Nu ligger lillkillen och sover, så nu ska jag ta mig en kopp java och titta lite på How I Met Your Mother. Hej så länge!

Kommentarer
Postat av: Annika

gulligt ni har det =)

2010-01-27 @ 12:15:06
URL: http://wilanand.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0