I huvudet på Wiggo!

GoGoGaGa på er! hoppas ni haft en trevlig helg.

Jag börjar bli gryyym på att krypa! kryper hur snabbt som helst =) och mina armar är så långa just nu, dom når ALLT som morsan och farsan inte vill att jag ska röra. Min favoritplats är att ställa mig upp mot bordet där pappa har sin dator o annat smått och gott, när jag ställt mig så retas jag med att dra i alla sladdar jag får tag i! när jag inte får fortsätta med det blir jag arg och grinig.
  Jag älskar också att krypa in i köket och sno kattens och hundens mat hihi

Jag har fått 2st tänder nu! jag börjar bli en stor pojke! så snart ska jag få börja förskolan. :)

Snart kanske jag inte kommer få se pappa lika mycket som nu, för han har kanske fått ett jobb och då kommer han jobba 12 timmar om dagen i 2v, men sen så är han ledig i 2v så då blir allt som vanligt igen!
  Idag ska jag till BVC, ska mätas och vägas! jag gillar att vara där, för dom är så snälla och det finns ofta andra småbarn där som jag tycker är intressanta! det enda jag inte gillar där är när jag får sprutor, det är inte alls roligt :/

Nu ska jag iväg och busa lite! hej så länge.

Kommentarer
Postat av: Annika

hihi, vad roligt med sladdar wiggo! =) Och roligt att din pappa kanske fått jobb fast att han blir borta mycket, du har ju mamma kvar hemma i alla fall! =D Hoppas du är tjock nu när du ska vägas och att det inte kommer några elaka sprutor.

2010-01-25 @ 10:32:21
URL: http://wilanand.wordpress.com
Postat av: farmor

Det e bra lilla gubben, kör med dina föräldrar bara. Du skulle bara veta allt bus som din pappa gjorden när han var lite, vi får ta ett litet snack sen du o jag. Puss o kram

2010-01-25 @ 21:13:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0